banner
INTERNACIONALNA NAUČNA KONFERENCIJA
Hotel Hyatt Regency, Beograd - Mart 15. 2011.
Razvoj menadžmenta u Centralnoj i Jugoistočnoj Evropi

     
Evropski univerzitet u saradnji sa European Management Association, European Academy of Sceince i Scientific Society for Management organizovao je u ponedeljak, 15.03.2011. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu Međunarodni naučni simpozijum pod nazivom “Management Development in Central and South East Europe”.

Preuzmite prospekt


simpozijum2011

Preuzmite zbornik radova
zbornik radova 2011



Na samom početku goste i predavače pozdravio je rektor Evropskog univerziteta prof. dr Milja Zečević, a potom i prof. dr Branko Kovačević, rektor Beogradskog univerziteta i prof. dr Srđan Stanković, predsednik Nacionalnog saveta za visoko obrazovanje, koji su izneli svoje zadovoljstvo prisustvom na ovakvom naučnom skupu i preneli pohvale o radu i dugoročnosti Evropskog univerziteta.


Nakon toga su svoja izlaganja na temu razvoja evropskog menadžmenta izneli brojni izlagači iz inostranstava među kojima prof. dr Dumitru Mazilu, kandidat za Nobelovu nagradu za mir, iz Rumunije, prof. dr Robert Troska iz Češke Republike, prof. dr Sabine Schneider iz Austrije, kao i profesori Fakulteta za evropski biznis i marketing i Fakulteta za inženjerski menadžment. Interesantno je bilo sagledavanje teme razvoja menadžmenta u centralnoj i jugoistočnoj Evropi sa različitih aspekata evropskog marketinga, interkulturalne komunikacije, razvoja finansija i računovodstva u Evropi, biznis prognostike, evropskog ekološkog turizma...


Simpozijum je privukao pažnju velikog broja naučnika i poslovnih ljudi iz okruženja, a naročito onih koji su svoja znanja i diplomu stekli na ovom prestižnom Univerzitetu, a danas su na vodećim pozicijama u domaćim i svetskim kompanijama kao što su Savet Evrope, OEBS, L’Oreal, ERSTE banka, HypoAlpe Adria banka, Roche, Komercijalna banka...


Simpozijum je održan na engleskom jeziku i mnogobrojni učesnici su uživali u odličnoj organizaciji i evropskom duhu ovog naučnog skupa. Kreativno bogatstvo i stalna inspiracija evropskog okruženja predstavlja izazov stvaranja, uspostavljanja modernog stanja poslovne svesti, integrativnih funkcija menadžemnta i velike društvene odgovornosti ljudi koji kulturološki, geografski i tradicionalno pripadaju evropskoj porodici.